15.10.2013

Endelig Colgate gliiis !

Ja, endelig kan jeg smile ordentlig igjen. Etter MANGE år med tannlegeskrekk, og håpløst frustrasjon har jeg brukt 1 år på å bygge opp igjen tennene mine. Det har vert en dyr, men meget interessant og lærerik prosess. Fra å være totalt neddopet hos tannlege tidligere, håpløs oppbygging og frustrasjon i taket, har det endt med at jeg løp inn til tannlegen, dumpet ned i stolen, satte musikk i ørene og gapte opp! Fryd og glede over å se at resultatet ble bra og gleden over å se at "jeg klarer dette også" ..... Fantastisk! Selv om det har vert et tøft år så har jeg oppnådd mange små mål. Jeg har fått stemmen igjen, jeg har begynt å synge, jobbe og fått COLGATE GLIS. Jeg har fått Alva jenten min, (hund) og jeg har prøvd å fokusere på de gode tingene. Men et så fint smil har jeg ikke hatt på MANGE år!

Ingen kommentarer: