08.12.2010

Snart Jul Igjen !



Ja det er snart Jul igjen ... Og i år er første året jeg skal feire jul på Seim... Om jeg har feiret der da jeg var liten baby vet jeg ikke, men i voksen alder blir det første jul på Seim.

I bestemor sitt gamle hus som nå er blitt mamma og pappa sitt hus.

Det blir stas altså :) Og denne julen er det bare Meg, Kaos, Tante Ingvild, Mamma og Pappa som skal være på Seim! Men det er ikke så gale det altså... Blir vel slik at den unge duller med de eldre... og de eldre duller med den unge og hennes firbente bestevenn Kaos!
Også kjent som min sønn på facebook !

På bilde ser dere min sønn ligger forran ovnen i Masfjorden i fjor jul... Men dette året skal han ligge forran peisen på Seim. Stor stas altså :)

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea er i Thailand og feier Julen der i sitt hjem og garantert sikkert i lag med Espen og Maria + resten av flokken... Og det er jo kjempe kjekt for deres del. At de kan ha et koselig fellesskap i varmere land.

Thorbjørn, Trude og lille Lukas Theo skal feire jul i Kragerø før ferden går videre til Israel... Men hvilken rekkefølge det skal skje i er jeg neimen ikke sikker på. Men det blir jo en koselig jul for deres del!

Mens jeg sitter igjen i Bergen og vender nesen mot Seim... og tar meg av den eldre garde :)

Men det blir sikkert en kjempe koselig jul... Og for første gang kan jeg med entusiasme, glede, og spiriten løftet høyt i være si jeg skal HJEM til jul :) !!!!

Er så evig taknemlig for at mamma og pappa har flyttet til Seim. Det er der vi hører hjemme !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt at du gler deg til jul på Seim. Det gjer eg og! Vi skal nok ha det kjekt i lag. Håpar det vert nokre spel på oss. Og så gler eg meg til song og pianospel frå deg.
Snakkast på "bakedagen" laurdag!!
Klem frå tante Ingvild

Bente Cathrine sa...

Ja tante Ingvild jeg skal synge, spille piano og vi skal spille alle mulige spill og ha det kjempe koselig.... Og jeg gleder meg masse til bakedag med deg og Ingebjørg!

Og tusen takk for at du er en så god tante !

klem!