11.12.2010

En tung dag for alle Masfjordinger!



Veiene i Hordaland har igjen tatt to liv.
For alle i Masfjorden er dette en veldig tung tid. To herlige, smilende og livsglade jenter er revet brått og brutalt bort i fra oss.

To jenter som ikke hadde begynt på livet.... To Masfjordinger på bare 16 og 18 år gamle.

Vi som sitter igjen sitter med en hjelpeløshet, sjokk, vantro og en enorm følelse av sorg.

At to søstre kunne bli revet vekk i fra oss på denne måten.. Det er helt ufattelig!

Alle ungdommene i Masfjorden samles sammen i sorgen, knytter sterkere bånd mellom hverandre og vil vise de etterlatte støtte og medfølelse.

Jeg tror ikke noen virkelig kan klare å sitte seg inn i sorgen av det de etterlatte har opplevd ... Det er... vel ord virker tomme i denne situasjonen.

Jeg skriver dette innlegge på bloggen for selv å kunne bearbeide følesen jeg sitter med, men det er ikke så lett.... Hvordan og hva er riktig å føle, tenke og gjøre i en slik forferdelig situasjon?....

Dette er to jenter som jeg et par ganger har sittet barnevakt for.. som har deltatt på barneforening, skolekorps... Som jeg har sett leke med vennene sine på skoleplassen i Masfjorden.... Som har gått tur langs veiene og vinket til meg når jeg har kjørt forbi... Som hadde så mye livsglede...

Masfjorden er i stor sorg etter tapet av Kjersti og Renate Sleire Holmås.

Lyser fred over deres minne! Og de varmeste tanker går til de etterlatte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja dette var frykteleg trist. Tenkjer på familien deira. Godt at det er mange som bryr seg og vil hjelpa.
Godt at du og har fått vera saman med Masfjordfolka no.
Tante Ingvild