21.10.2009

Lille Gutten Min



Da kan jeg informere om at lille Kaos er kommet trygt hjem til meg og Johanne!
En liten Fransk Bulldog!

Etter mye savn, tanker frem og tilbake kom plutselig utslaget. Bør ha en ny hund.
Og den må være liten og søt. Nå er det slik at lille Kaos er i fra Danmark, så jeg reiste ned og hentet han, det var en koselig tur, og jammen traff jeg kjennsfolk i København, det var kjempe koselig.

Som de fleste i familien vet er det en veldig tung periode nå, så i samtale med min motivatør (vist det er noe som heter det da..) Line i fra Ros nede i byn sa at det var en veldig lur ting å skaffe seg et kjeledyr var ikke valget særlig vanskelig.

Det er utrolig hva en hund kan gjøre med et menneske. Lokke frem viljen til å kjempe seg gjennom en tung tid, et lite nurk som ser opp på deg med de øynene som lyser, jeg er gla i deg, det er en herlig følelse.

Den kjærligheten et dyr, i mitt tilfelle lille Kaos gir er utrolig deilig.
Og det hjelper på selvfølelsen og selvbilde.

Nå når jeg skriver dette innegget ligger Kaos på fanget mitt og sover sååå søtt.
Flere bilder kommer seinere :-)

3 kommentarer:

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Nydelig hund søs!

Kari Skår Sørheim sa...

så koselig - gler meg til å sjå han, trur han treng seg ein Masfjordtur :-)

Anonym sa...

Gratulerer med hunden! Sikkert kjekt for deg som alltid har vore så glad i hundar.Kos deg.
helsing tante Ingvild