07.12.2008

Julekonsert med Seraf !



I går var jeg og Ingebjørg på julekonsert med Seraf. Flotte julesanger, nydelig musikk.... selv om fiolinistene var litt sur, så var det veldig fin og god stemning over det hele.

Det som var ekstra spesielt for meg og Ingebjørg var at Geir var med
og spilte bass.

Det er veldig gøy og sitte blant publikum og se på programmet... På bass Geir Dahle.
Det er kjempe kult

.

Det er veldig gøy å se på når Geir spiller, han er flink, og lever seg inn i musikken det er virkelig flott å se på og å høre på!

Tusen takk for en flott konsert!
Stolt av deg Geir! Du er min yndlings fetter!

4 kommentarer:

Kari Skår Sørheim sa...

Stilig.... skulle vore der :-)

Anonym sa...

Så moro! Takk for kompliment og for at du kom! E veldig mykje kjekkare å spele konsert når eg har nokon kjente i salen:) Og så var det jo ikkje kven som helst heller... :) Sjølvaste favorittkusina!!
Håpar du får ei fin jul, og så snakkas me!

Bente Cathrine sa...

Kjære Geir!

Håper du og konemor får en fantastisk fin jul og riktig godt nyttår!

Så snakkes vi pluteslig på telefon!

Stoorklem

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Er du klar over at han som synger solo her en en av mine gode kompiser? Det er jo selveste Rune!