21.12.2008

Bakedag!



Tirsdag den 16. desember var den store bakedagen. Tante Ingvild stilte sitt store flotte kjøkken til disposisjon slik at noen av de syv sortene ble klare til jul!

Ingebjørg, Karianne, Tante Ingvild, Mamma og Meg...
Vi brettet opp armene og suste til med serinakaker og risboller. Tante hadde vert inne på internett og funnet oppskriften på serinakakene.... Imponerende...
Vi hørte på julemusikk, og bakte... preiket og gjøglet.... Det var med andre ord en koselig kveld. Og en perfekt anledning for min familie å bli bedre kjent med min lillesøster, og en god anledning for lillesøster å bli kjent med min favorittkusine Ingebjørg, vår alles kjære tante som stiller opp uansett. Og den store politikeren og nyvalgt leder for NMS, nemlig mamma!



Og her holder jeg og Karianne på med røren til risbollene!
Må si vi hadde full kontroll.

Dette var en utrolig koselig kveld, god stemning og julespiriten steg noen hakk hos hver og en av oss tror jeg.



Ser ut til at tante også vil smake på kakedeigen...


Og mamma slapper av..


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser iallefall ut som om det var nokon som hadde ei svært viktig rolle... God deig! Og ein enda betre gjeng! Kjekk kveld altså - Og spesielt kjekt å treffe Karianne! God jul til deg og dei du feirar med Bente! Stor klem frå meg på Nordmøre:-)

Bente Cathrine sa...

God jul Ingebjørg!

Hilse til alle sammen!

og det var en utroig gøy kveld!

juleklem fra meg og Frode

Anonym sa...

stilig, Bente! Takk for koselig helg :-)
mamma

Anonym sa...

Kjekt å sjå bileta frå ein koseleg ettermiddag og kveld. Eg har alt smaka på kakene. Dei var gode...
Så vil eg ynskja deg og Frode ei riktig god jul!!
Tante Ingvild