04.01.2011

Hæppi Bursdag!



Tenke seg til at no er denne jenta blitt heile 27 år...

Heise så fort det går...

4 januar 1984 blei eg fødd, her i Bergen. Og heldigvis så fekk eg komma til ein familie som er gla i meg!

Eg er kjempe takknemlig for at eg kom til Masfjorden til mammo og pappen.

Og for at eg fekk to snille brødre, som har passa på lillesøster.
Og så er eg kjempe gla for at brødrene mine har gitt meg to kjempe herlige svigerinner... Som igjen har gitt oss Kaja, Mathea og Lukas Theo.

Tante er kjempe gla i prinsessene sine og i prinsen sin!

Så tusen takk til mammo og pappen... og til storebrødrene, svigerinner og tante barn. Er utrulig gla i alle sammen!

3 kommentarer:

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Grattis med dagen her også! Takk for gode ord! Vi er veldig glad i deg også skal vite...!

Anonym sa...

Kjære Bente!!

Gratulerer med 27års-dagen.
Gler meg til besøk på Seim sundag.

Klemfrå tante Ingvild

Kari og Knut Fr. Sørheim sa...

Gratulerer med dagen til jento vår
velkomen heim til oss gamle på Skår
og på søndag er vi klar til å feira dine mange år....