04.02.2010

Nå har vi det kjekt du !

Ja du kan tro det er et hundeliv her hos meg og Johanne. Det er intet mindre enn fire nydelige hunder her nå.
Men det er kjempe koselig.

Kristoffer er her med sine to nydelige hunder Attila og Hero. Hero er forresten helt ny i flokken men en utrolig stor og kosete bamse på hele 53 kg.

Attila har jo vert på bloggen min før så han vet vel flesteparten hvem er ....



Her ser vi alle guttene i sengen til Johanne, dette er et kjent legge ritual .... Attila, Hero, Niko og Kaos koser i sengen. Men nå skal det sies at det kun var Kaos som ikke sov i sengen til Johanne :-)




Her koser Hero, Attila og tante Bente seg på gulvet ...
go guttene mine vettu :-)

En annen morsom ting er når alle hundene skal ha mat. Kaos får maten i buret sitt, Niko, Attila og Hero får mat på kjøkkenet i hver sin skål.
(har dessverre ikke bilde av det)
Men det er et vakkert syn :-)

For å oppsummere hunderasene her i dette huset: Attila- Shar pei
Kaos - Fransk Bulldog
Niko - Toller
Hero - Rottweiler

Jepp... her er husets innboere : Johanne, meg, Kristoffer, Kaos, Attila, Niko, Hero

Dette er livet folkens.... kan det bli bedre?

2 kommentarer:

Kari Skår Sørheim sa...

det må vera dette som på strilsk heiter eit "honnahus"

Ingebjørg sa...

Haha!!! Der skulle hundens beste venn (Ingebjørg) vore:) Like greit at me møttes på Lagunen trur eg... Takk for triveleg skravlings! Veldig flotte bilde frå Blomsterdalen forresten! Me preikast!