09.11.2008

Ja Ja




Ja da er det med glede jeg melder om at jeg er blitt en blogger!




Dette fordi at hee familien er inne på nettet og blogger, ja mamma har til og med en profil på Facebook. Imponerende... 60 år og er på Facebook!




Jeg holder meg til blogg. På denne måten kan min kjære bror, svigerinne og tante barn følge med på hva som foregår i Bergen!




Og for resten av familien som jeg ikke ser så ofte.




En fin måte og fortelle til venner og familie om koselige ting som har skjedd i det siste!




Ikke ver redd for å legge inn komentarer.... alltid kjekt med litt tilbakemeldinger!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe:) Grattis med blogg! Glad for at du ikkje tilhøyrer meieriet.... sjølv om biletet er veldig sjarmerande! Snakkast!

Kari Skår Sørheim sa...

Veldig fornøgd med at det berre er kassen som tilhøyrer Meieriet....